kvavt

Ja hua vad kvavt  det varit ute idag. Väntar på att det ska börja åska, har huvudvärk så in i norden. Kom nu precis. Kanske var för jag precis åt också?

Haft en trevlig dag med Jessica och Pebels. Busungen själv, så söt så.
När vi väl kommit hit låg Freja och sov i vagnen och jag och Jessica satt på balkongen. När väl Freja börjar skrika kikar vi på henne och då har hon fått lite diverse lekksaker i vagnen av Pebels. Så söt så, tyckte väl att hon skulle ha roligt där i vagnen.
Efter ett tag vandrade vi ut i lekparken för Pebels ville leka, men hon somnade fort i vagnen hon med.
Det började dock små regna så vi gick in igen, väl inne var det lek igen och halvsovande Frejjs.

Nu är papi Thommy hemma och grejjar med Freja och jag får sitta och ta det lugnt. Ska nog ta mig en välbehövlig dusch också tror jag bestämt.

Tack iaf för en trevlig dag =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack själv ;)

även om min huvudvärk blev värre på slutet och jag kände mig otroligt osocial...

2009-07-23 @ 20:08:29
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0