lång natt

Hua vilken lång natt detta har varit.
Vi kom hem från mamma och pappa kanske klockan ett och då hade ju fröken redan sovit några timmar. Alltså var det snart dags att kräla upp ur sängen och ge fröken mat. Klockan fem vaknade hon och då var det full rulle. Byte av blöja, mat och jollrande innan mammsen somnade med fröken brevid sig i soffan. Dock vaknade jag varje gång hon sparkade på mig eller tappade nappen, det var med kanske fem min mellanrum. Klockan sju var vi hungriga igen och somnade vid tutten. Så några timmar sömn fick jag, vaknade klockan ett av sparkar och joller. Söta underbara barn som inte låter mig sova.

Idag har hon sina snygga jeans på sig hon fick av farmor, jätte söta men jätte stora. Små fnissade när jag satte på dom. Men hon verkar trivas i dem =)

Igår blev det fylla för de flesta, någon som låg i datorrummet och vilade lite och nån som vimsade runt och letade efter någon annan. hihi, lite kul å se dom. Fast det var riktigt trevligt. Jag och syster yster Cilla bestämde oss att det blir Portugal nästa år igen. Costa de Caparica (tror jag det stavas) åter igen. Sist var vi 24 pers som åkte. Längtar tillbaka lite.
Kanske jag kan surfa igen då =)
Ska bara få Thommy på planet och att han ska njuta och tycka det är lika kul som oss.
Ska börja spara lite smått redan nu, för jag har iaf bestämt mig! Jag ska åka!

Idag blir det nog en lugn dag. Inte kommit ur pyjamasen än och klockan är tre :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

man får ha pyjamas hela dagar ibland...

2009-07-26 @ 19:09:48
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: jossan

Jag kollar när Camilla är ledig så kommer vi mer än gärna över och hälsar på och snackar lite skit :) haft en trevligt helg?

2009-07-26 @ 20:52:48
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kan meddelan på en gång att jag är ledig på onsdag :) Nästa ledighet inträffar den 7/8 , för nästa helg blir det besök hemifrån :) Restaurangtips tas gärna emot :)

2009-07-26 @ 21:34:52
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0