Min dag är gjord!

Nu är biljäveln såld! Det var väl på tiden. Åkte till mitt kära gamla jobb på Skoda och pratade med Thomas. Han har ju tyvärr lite underskott av bilar just nu så han blir väl bara glad nu när han får in en till bil. Åkte sedan vidare till Ryds som skulle byta framruta och de kunde ta in bilen direkt. Så imorn kan jag hämta den och åka direkt till Skoda med den. Bye bye bilen. Kommer nog sakna den lite. Var ju trots allt min första egna bil. Camryn som jag hade först var liksom mammas och pappas. Carro bilen =) hihi.

Har även varit hos BVC idag, Freja väger nu 4685g och var 57 cm lång. Min stumpa. Så stor tjej nu. Nästa gång vi ska dit är det läkarbesök, får se vad de kommer hitta på för läskigt. Har ju ingen aning om hur det här funkar än så länge.

Nu ska fröken få bada och få käk. Morfar fyller ju 58 barre idag. Ska dit och äta och dricka gott. Mums!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan tänka mig det men hittills går det fort tycker jag, hoppas det håller i sig hehe :D



Ha en bra helg!

2009-07-31 @ 09:27:26
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0