mitten av veckan avklarad.

Precis kommit hem från mamma och pappa. Freja var lite kinkig, Thommy hade glömt ersättningen hemma så hon fick vänta på käk. Mamma Carolin har ju nästan tomt i pattarna enligt Freja eftersom hon inte blir mätt, om jag inte sitter i nån timme och det orkar inte mamma.

Innan det hade jag lyckats få en tvätt tid nästan direkt så tvätten är avklarad och även disken. Känner mig duktig. Även varit och handlat. Glömde såklart bubbelvatten men det köpte jag på vägen hem till mommo och moffa ;)

Thommy sitter och klappar Frejjsa på rumpen efter en matning och jag tänker återgå till min bok som jag hittade i tvättstugan, Underbar och älskad av alla.

Hoppas på bra väder imorn också så man kan hålla sig ute.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja i morgon hoppas vi på fint väder igen..

2009-07-22 @ 21:12:10
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: natahlie

Den boken är så jäkla kul! =D

2009-07-22 @ 22:18:15
URL: http://natahlied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0