mumsfilibabba

Thommy älskling gjorde nyss mat. Korvstorganoff med ris, nått han aldrig gjort förut. Men han lyckades, var riktigt gott måste jag säga.

Va ut till Jessica idag som sagt. Riktigt trevligt. Jessica fick mysa bebis och jag fick filura lite med Pebblan. Prata lite strunt med resten av familjen också. =)
Så det ska vara liksom.

Har även träffat Jeremias idag, tog en glass vid centrum. Nästa vecka ska vi nog kunna få till lite mer fantasi som kanske en matbit eller en fika på staden tycker jag nog.

Frejjsa är lite små kinkig. Ska kolla hur det går för mina bejbs.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det var trevligt att du tog dig ut ;)

2009-07-15 @ 20:02:31
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0