nämen!

Nu minsann kikar solen fram igen. Galet skönt och kul, då kan man ju vistas ute utan att bli bortblåst.

Freja får mat just nu sen ska vi ut med voffsen så han får röra lite på sig. Ska boka tvätt tid också så man har nå rena kläder att ha på sig tänkte jag.

Hade egentligen tänkt att städa idag men det är för fint väder för det, måste ju ta vara på dagarna med sol vettu.
Har märkt att min lilla fröken har torsk på tungan, ska köpa bubbelvatten å testa med först och främst för å se om det går bort. Min Jessica som gett mig det tipset =)

Pratade med min andra Jessica igår, hon räknade ner till nått. Men vad vägrade hon säga, hade hoppats på nedräkning för att komma hem ett tag ;) Men tji fick jag antar jag. Vill ju att hon ska ta med mig å spela minigolf och äta glass. Får inte glömma alla andra tokigheter hon tagit med en på.
Du är saknad tant Jessica!

Får se vad som händer senare, ska iaf baka idag eller imorn för knytis på lördag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hoppas tipset ger sin effekt med..

haha

2009-07-22 @ 20:48:51
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0