ny dag nya möjligheter.

Tjolahopp.
Japp så har man varit duktig idag också =)
Städat toaletten så det skiner om den och tvättat två stora maskiner med tvätt.. Det går åt massor med tvätt nu har jag märkt. En fröken som kräks lite på oss ibland och på sig själv. hihi. Fast det är bara gulligt egentligen.
Nu är den iaf hängd och väntar på att det ska torka så jag får vara duktig och få in allt i klädkammaren också. Kan behövas kanske.
Barnkläder överallt i lägenheten tamesjuttsingen.

Åskar idag med. Tycker vi inte om. Men då kanske vi blir av med denna kvavhet. Blir helt kladdig juh!
Får helt enkelt stänga öronen så jag inte hör mullret hela tiden.
Lite svårt när man är ute dock. Här hemma kan man slå på musik eller nått.

Väntar på att gubben ska komma hem, han ska iväg och fika med Johan och behöver kortet så han kan shoppa loss. =)
Nu tror jag bestämt han kommer, hör hissen och hans hosta.
Inte är det en förkylning han åkt på, det är nå pollen eller gräs allergi. Stackarn, tycker synd om honom. Men vi har iaf allergi tabletter hemma så han har det lite enklare.

Nej mina vänner, nu ska jag försöka hitta kabeln till min mobil så jag kan lägga in bilder på min skrota =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hittar du inte kabeln får du hoja för jag har bluetoot i min dator så får vi lösa det så ;)

2009-07-08 @ 16:30:26
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ska jag skicka upp lite solsken till er ? ;) Här har det varit mestadels sol hela dan....och inte nån åska så långt ögat når skönt. Är ju minst lika åskrädd som dig hehe.

2009-07-08 @ 18:19:06
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0