och sommaren bara regnar bort.

Ja då har man varit ut första gången idag då.
Freja höll sig torr iaf, för regnet ÖSER ner. Men bästa Jessica hade gett oss ett regnskydd till vagnen så hon klarade sig.
Själv har man inga regnkläder. Så det fick bli dubbla byxor och vinterjacka då den tål regn också. Haha.. Måste sett helt mupp ut. Men det var ju bara vi ute så vem kunde se mig? Ingen som vill gå ut i detta busväder.
Victor blev såklart också blöt, han skulle man aldrig få på typ en regngrej eller nått.. Bita bita bita tills den försvinner skulle det vara. hehe..

Ska snart ta med mig lilla ner till barnmorskan får vägning och mätning. Sist vägde hon 3970, får se om hon gått förbi sin födelsevikt nu. Barnmorskan trodde det sist vi var där iaf. Min lilla tjockis.

Sen ska vi möta mormor för en fika och lite koll på kläder och liknande. Vi tar hälla istället för stan då vi kan vara inne mycket mer. Smart tänkt morsan =) hihi.

Nej försöka sig på att gå ut i det här rusket igen.


(och det där med att sätta in fler bilder i samma inlägg.... det får nån visa mig hur man gör.. Jag lyckas inte!!!)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja gumman ska jag ta och visa dig en dag ;)



ha det så mysigt på hälla med mammsen..

hörs senare ;)

2009-07-09 @ 14:39:21
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Liinda

Carro...

Jag lägger in en inlägg i min blogg..

Så ser du hur man gör

2009-07-09 @ 15:40:40
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0