Power meet.

Jepp, sista dagen av detta roliga. Lite tråkigt faktiskt.

Var ut till Jo-berg med pappa idag. Freja kom hem med två nya bodys och en tröja. hähä.. Så söta.
En står det West Coast Choppers på, nr två står det Ford och tröjan står det min morfar är raggare. De två sista fick hon såklart av morfar =)

Nu vet jag inte riktigt hur planeringen ser ut då Thommy först sa att vi skulle grilla med han pratade nyss i tlfn med Fredda och vi skulle hämta upp honom hörde jag. Han är ingen bra planerare. hihi.

Kom i mina fina jeans jag hade innan graviditeten =) Känns super bra juh.. Nu är det bara nästa byxa jag ska komma i. haha, krävs nog nått kilo minus till.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Duktig du varit :)



2009-07-04 @ 18:33:09
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0