så var denna dag slut.

Ja resan till Liinda gick riktigt bra. Hela vägen till Älvkarleby, jag kan inte uttala det men iaf stava det (tror jag).
Var väl inte där super länge eftersom Carolin inte planerat så super bra. Men trevligt var det att få träffa Tant Liinda igen.
Ett bra tag sen, som sagt, valborg!
Vägen hem var väl inte super rolig eftersom Freja vaknade två gånger och skrek från baksätet. Fick lov att stanna båda gångerna. Önskade hela tiden att airbagen skulle koppla ur sig själv så jag kunde ha henne fram och ge henne nappen när hon väl spottade ut den. Men nejdå, det kopplade aldrig ur sig själv.

Hoppas på lika fint väder imorn så jag kan vara ute. Kanske kolla om nån vill ta en picknick ute i det fria? Nån som är intresserad?

Kommentarer
Postat av: Jessica

piknik är ju trevligt ;)

du kankse har lust med piknik i trädgården så jag slipper springa efter p allt för mycket...

2009-07-13 @ 21:42:59
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Liinda

Du stavade det galant ;)

Var riktigt mys att ha dig här.

Åh roligt åh få träffa lillan ;D

2009-07-13 @ 22:25:27
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0