solomioo

Japp så var solen här igen, vi hoppas för att stanna ett tag nu. Skulle vara tråkigt om vi fick skitväder snart igen. Då blir jag lite smått deprimerad.

Thommy försov sig imorse när han skulle till läkarn men fick komma in ändå som tur var. Så då var det fixat igen då.

Morgonen har känts väldigt lång. Freja ville inte alls hjälpa till i planeringen, tur var väl det att jag fått sova hela natten iaf, snälla gulliga tjej =)
Nu har hunden fått sin promenad iaf, tycker lite synd om honom vissa mornar (förmiddagar). Han väntar och väntar på att få komma ut men lillasyster bara förstör. Vill ju inte gå ut med en ledsen tjej utan får vänta tills hon lugnat sig, alternativt sover, för att kunna gå ut.

Ska snart förbi mamma med lite tvätt så jag slipper släpa på allt imorn när vi har tvätt tid. Måste ju ha rena kläder tills vi åker till Ånge.
Sen bär det iväg till Jessica och lill Pebblan. Ska bli trevligt att få träffa dem, var ett tag sen nu eftersom mina planer aldrig går i lås.

Ånge i helgen då. 40 mil i bilen på lördag för en släktträff. Ska bli kul eftersom jag bara varit där en gång tidigare. Sen blir det 40 mil hem på söndagen igen. Men det är det värt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0