sömn!

Japp nu sover Frejjs, nu får jag sova =) längtat lite i nåra timmar.
Får väl skylla mig själv att det dragit ut på tiden eftersom jag passade på att tvätta när jag hade henne i bärselen och hon var så snäll, slutade med en hungrig och kinkig liten tjej.

Fick besök i tvättstugan av lilla Jessica.. Så söt så. Freja tackar massor för de söta kläderna! Hon hoppas att hon kan ha dom snart så hon kan visa upp sig =) hihi

Imorn blir det Strömsholm med herr Victor. Sen har han kostat tillräckligt med pengar på två dagar.. Hua, vågar inte riktigt tänka på det. Efter det så blir det en liten sväng förbi Ida och lilla Emilia =)

Va ner till löga efter vi varit och fikat med mupparna. Lite kul å titta på allt folk.
Förra året var det öl, fylla och fest. Thommy som försökte sälja sex vid väggrenen. I år blir det tidiga kvällar, kanske lite cola, amning och blöjbyten vid väggrenen ;) haha

Dags att sussa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för fel/problem med voctor? :(



Och duuu... jag blir så bebissugen varje gång jag smyger in här å läser, så jag tycker vi måste styra upp en träff. Jag vill nosa liten bebis :) Så kan du få bråka med mitt monster :)

2009-07-03 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0