städ dag.

Idag har jag haft mig en liten städ dag. Dammsugit och diskat som en tok.
Städat balkongen har jag gjort också. Riktigt skönt att det är gjort.
Varit och handlat också, en massa bra till kylskåpet.

Thommy har gått och blivit sjuk, riktigt förkyld. Inge kul alls. Vill ha min älskling frisk!

Freja ligger och sover så snällt i sin vagn nu när jag dammsugit. Inte ett knyst ifrån henne.
Sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på, Thommy är väl hemma om nån timme igen.

Pratade nyss med fröken skåne, hon har det super där nere. Det förtjänar hon. Slippa telefonen ett tag och mysa med sina hästar. Två tuppar och en höna är dock utan namn. Sitter och funderar vad som skulle passa dem..
Roy, Daniel och Theresa kanske? Eller om hönan är uppkäftig passar nog Ingegerd bättre :D hahah..

Saknar Trasse lite med alla muppar. Jocke och Magnus som mest sitter och fnittrar. Camilla, min stjärna som alltid ställer upp. Roy som aldrig kan vara allvarlig. Daniel som muppar omkring. Matti som man kanske vill slå i ansiktet? Theresa vet jag för lite om än. Alejandro som alltid är glad. Cilla som sjunger (undrar om de fått sin andra bebis nu?). AnnaKarin som tyvärr jobbar andra passet men också alltid är glad. Angelica som fummlar hela tiden. Ja och L2 och Dirren får man väl inte glömma. Jo jag saknar jobbet. Fast jag vill inte tillbaka. Svårt att förklara. hehe

Nej nu kanske man skulle ta och damma lite också?

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va du stått i gumman...

2009-07-07 @ 22:02:53
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha....bra namnförslag. Ska framföra dom när dom kommer hem.

Så klockren beskrivning av våra TL haha. Har inte hört nåt från Cilla än om det blivit nån bebis. Var ju beräknat till den 4:e.

2009-07-08 @ 09:32:44
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0