sunday.

Jepp så var det söndag. En hostig och snorig helg är snart förbi.
Rune och Solveig kommer förbi senare för att titta på lilla underverket =) Ska bli kul. Inte träffat dom på bra länge. Det är då mammas och pappas kompisar egentligen. Men jag hyr in mig lite ibland, hihi.

Har små städat lite nu när fröken sover. Får passa på liksom. Fast annars kan hon klättra på pappas mage så jag får greja klart.
Hon har lärt sig att om hon stöter ifrån med benen så får hon flyga och det är ju jätte kul =)
Tänk om man var så lättroad, vad skönt allt skulle vara.
Inga bekymmer som vad man ska ha på sig eller att man måste gå på toa. För man blir ju omskött på alla sätt och vis.

Väntar på att herrn ska komma hem, är ute med Victor. Vill ha sällskap! haha..
Kanske få honom att springa med dammsugarn ett varv? vad tror vi? Kan jag lyckas att få honom göra det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0