Tålamod.

Natten har varit otroligt lång idag känner jag.
Fröken fick för sig att vakna redan klockan två och hålla mig vaken till fyra. Visst hon är fortfarande snäll eftersom hon knappt skriker men hon vill ligga i famnen hela tiden eller ha mat hela tiden.
Lyckades väl somna nån timme efter.
Sen var det full rulle igen, inte ska vi sova heller? Det är lite dumt tycker vi.
Fick väl två timmars sömn från klockan 12 till 14 kanske.
Sen har vi varit vakna fram tills nu, hungrig och skrikig.
Hon är nog redan i trotsåldern och utmanar mitt tålamod :D så söt egentligen om man tänker efter.

Hon vill ju bara vara med och kika lite liksom.. Sötnosen.

Varit hos mamma och pappa och ätit och då sov hon väl iaf så jag fick äta.
Antagligen åt jag nått som hennes mage inte tyckte om igår, vet att det blev lite vitlök. Kan ju vara det kanske?

Nej minsann, nu ska det ätas och kanske sova lite?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart hon vill vara med ju haha..

2009-07-01 @ 20:34:37
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack, som jag längar hem just nu. Övertiden var tänkt att ta ut i timmar, och då på fredag så jag får en chans att tvätta ...för tvättiden rök ju igår. Men nädå, blankt NEJ blev det. Så just nu är jag mest sur, besviken o allmänt bläää hehe

2009-07-01 @ 20:43:26
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0