Thommys dag idag.

Japps idag är det Thommys dag. Min bejb fyller år.
Alla har precis gått, jätte trevligt med lite folk. Sen så fick jag ju faktiskt ta en slurk Cola! Gott så in i norden =)
Men har haft fullt upp hela dagen lång, städning, bakning, mata freja, vagga freja. Ja freja har varit med hela dagen. Hon har nog sovit max en timme sen klockan nio imorse. Lilla flickan är trött nu märker jag.

Thommy fick en massa ritgrejer så nu äntligen kan jag nog få Frejas namn och födelsedata skrivet så jag kan tatuera mig =) Weeei, kommer bli bäst. Funderar rätt starkt på att tatuera in någon som är Victor, min lilla voffs.

Nicklas och Pauline skulle ha kommit idag också men det vekar som att Nicklas är magsjuk. Så tack men nej tack =) Blir grillning i helgen om vädret tillåter och det hoppas vi verkligen på! Skulle vara mysigt.

Får vi se om jag får fika gäster imorn också =) Ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hälsa o gratta Thommy från mig i Figge :) I morron kommer iaf jag o hälsar på :) Slår en pling på förmiddan o kollar läget om tid o så ;)

2009-07-28 @ 20:39:31
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Camilla

...är man trött eller är man trött ?!! Från mig o Figge skulle det ju stå.



Igår när jag svarade i telefon sa jag "hej det är Camilla" 2 gånger....då är det dax att ta ledigt, tyckte även Roy...som nog undrade om jag var full haha ;)

2009-07-28 @ 20:41:01
Postat av: Jessica

Kul med folk hemma :)

2009-07-28 @ 23:41:06
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0