tjolahopp.

Har ännu en dag flytit förbi.
Freja väckte ju då mig klockan sex imorse och har då varit vaken sen dess. Höll på att somna när hon sov men då skulle hon vakna. Det är som att hon känner på sig att jag stänger ögonlocken lite för länge och måste då skrika till så jag öppnar dom igen. Elaka underbara unge ;)

Runt lunch kom Camilla förbi. Alltid kul när hon kommer förbi, prata lite om jobbet och speciellt personerna som finns där. Haha. Ni skulle bara veta vad det är för muppar man egentligen jobbar med. Vissa är bra speciella ;) Sega, konstiga, träningsfreak, trötta, roliga. Ja, you name it. Vi har alla sorter :D

Efter fikat tog jag och Victor en promenad för att jag sedan skulle röra mig ner på staden. Byta Thommys byxor då jag trott att han var lite smalare helt enkelt ;) hihi. Köpa present till pappa/morfar då han fyller imorn. Och även en grejjs till Pebblan som ska ha kalas i helgen =) Min söta busunge!

Imorn blir det barnmorskan klockan elva för vägning och mätning av lilltösen. Får se om hon blivit nå större och tjockare ;) Kom på det idag att hon faktiskt är en bebis nu. När de väl kommer till världen är de bara ett litet knyte som äter, sover och skiter. Nu sex veckor senare börjar hon härma en med leenden och gojjs. Likaså mer vakentimmar. Igår var hon vaken hela dagen och idag nästan hela dagen. Mysigt.

Nu minsann ska jag kika klart på lyxfällan. Blir arg på personerna som är med! Kan förstå de som har en ekonomi på 0kr eller väldigt lite hamnar i skiten. Men när de har en gemensam ekonomi på 36 TUSEN så förstår jag inte. HELT GALET!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0