uppe med tuppen.

Har varit vaken sen sex. Precis som man var när man jobbade. Fröken ville ju inte somna om som hon brukar göra och sova till typ nio tio. Så nu sitter jag här.

Hittade en sån där napp jag ville köpa till Freja. Men tyvärr verkar dom inte finnas i Sverige. Blir skit dyrt att beställa en ynka napp. Hittade denna roliga sida: http://www.billybobpacifiers.com/
Fanns även på nån annan sida som var lite billigare men dom såg inte lika roliga ut. Skit tråkigt att det inte finns någon sida som är billig så man faktiskt kan beställa. =(
Funderar på att beställa napp med hennes namn istället. Nått roligt ska man väl ha till lillan. Eller?

Senare kommer Camilla förbi på en fika. Ska bli riktigt roligt. Saknat fröken Skåne, min kära jobbarkompis. Fast jag vet inte. Hon är en vän i vilket falls om helst. Men antagligen kommer jag inte gå tillbaka till trasse. Har inte råd =( Blir dyrt att pendla själv till Kungsör varje dag. Kan ju inte jobba hemifrån eftersom Thommy kommer vara pappaledig tills hon börjar på dagis.
Skulle nog inte vara så populärt om jag pratade i tlfn och hon började skrika. hähä..

Det var sol när jag vaknade och nu är det skit väder ute igen. Tråk Sverige! Ge oss en riktig sommar nån gång.
Kommer ihåg när man var liten och det var alltid sol när det var sommar och snö när det var vinter. Hur är det nu? Tråkväder året om.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst är det underbart med ungar som inte sover på morgonen haha..



2009-07-29 @ 13:16:19
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för idag :) Var mycket trevligt...som alltid :) Får bestämt bli lite oftare tycker jag.



Nu har Sanna, Kim o Pia varit här o hälsat på katterna. Fick en limpa cigg....välbehövligt med min kassa ekonomi ;) Busarna ska va kvar här tills p å onsdag nästa vecka blev det bestämt nu.

2009-07-29 @ 20:09:43
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0