uscha!

Förbannade läskiga jobbiga åska... Har aldrig tyckt om åskan, när jag var liten gömde jag mig under bordet varje gång jag hörde åskan. Och då tyckte jag det åskade jätte ofta jämfört med nuför tiden.. Men jag kanske har fel.
Nu har det åskat i snart en timme i sträck, räcker det inte nu?

Men jag bestämde nog helt rätt att åka hem när vi åkte hem iaf. En halvtimme senare började det regna.

Vi har sett finbils crusingen idag iaf, pappa såg så mallig ut. Men det ska han vara.. Hans bil är bra fin. Ska nog lägga upp nån bild här när jag tagit en riktigt bra bild.
Sen var det bröllop, Thommys morbror gifte sig på Drive Thru grejjen nere på stan idag. Va kul å se och grattis till Jonny och Samriang (eller hur hon stavas).

Gick sedan förbi syster och lyssnade på deras två band som spelade och kollade på alla bilar. Freja fick även en jätte fin present utav bror min och familj, Jätte söt body med fem myror är fler än fyra elefanter på. Den åker på imorn =)

Nu är Victor på bättringsvägen iaf. Visst han har väl mått bra hela tiden men nu har han fått sin hormonstav iaf så prostatan inte kan bli nå större. Bästa vovven =) Han ligger brevid mig helt utslagen. hihi..

Nej får passa på att sussa lite nu när Freja sover också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0