vittorn dittorn skrothunden

Lilla söta Victor har snott min plats här i soffan.
Thommy sitter och pratar med Freja, de är ufon dessutom. hihi, så gulligt att lyssna på dem =)
"minimininimini lojlojlojlojloj" kommer ifrån Thommy.

Efter Max idag så var jag duktig nog att vandra hunden, diska och byta sängkläder.
Sen softade vi i soffan, alla tre. Riktigt mysigt. Sen när Thommy kom hem så tog jag, Freja och Victor en promenad hem till mamma och pappa för att sno ett kuvert och frimärke så vi kunde posta brev till skatteverket.
Så inom några dagar har Freja ett namn också, inte bara personnummer.
Freja Vera Marie Johansson Norgren. Långt namn =) höhö

Sen bar det hemmåt efter mycket om och men, Freja var hungrig så det drog ut på tiden. Vi skulle juh promenera hem till Jessica men det gick juh inte.
Blev enkel mat idag, köttbullar och makaroner. Men gott var det ändå...

Nu ska ja glo klart på filmen, Deep Blue Sea.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va fint namn eran tjej får :) /har...

men du det gör inget jag vet ju att du vill det räcker för mig ;)

även om jag så klart gärna träffar dig med...

2009-07-14 @ 23:05:35
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: jenny

Lina har med långt namn:-)

Lina Linnea Alfrida Ågren Gellerstedt



Så nu vet jag att vi inte är ensamma om mellannamn:-D

2009-07-15 @ 21:26:58
URL: http://angeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0