2 veckor

Idag blir fröken två veckor. Det går så fort! Hinner ju knappt med själv juh.
Inatt har hon varit supersnäll och inte väckt mig förrän klockan sex imorse. Super skönt att få massa sömn.

Funderar på att gå ut med Victor, men då måste jag krångla på Frejjs kläder och allt sånt. Då kanske hon vaknar och det är väl inte väldans snällt kan jag känna.

Tycker min mage ska se ut som den gjorde innan =/ Blir besviken på den att den inte gör som jag vill. Jag vill iaf ha tillbaka en normal navel! Inte en ploppnavel som inte alls ser jätte  rolig ut då..... Men så är det väl att få barn, hela kroppen förändras.
Smällar man får ta.

Värmen tar lite kål på mig, vill ut i värmen men vet hur varmt det kommer bli med en barnvagn framför sig och en bångstyrig hund brevid sig. Men nej, jag ska inte klaga. Hellre super varmt än regn och rusk. Eller har jag fel?

Kanske ska städa lite idag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej du har inte fel mycke hellre denna härliga värme än massa regn och man inte kan göra någonting typ...

inte allt för kul med en 3 åring inomhus kan jag lova...

I försig finns det regnkläder men finns ju roligare saker om man säger så...



2009-06-29 @ 18:17:57
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0