aj aj aj.

Idag sov jag som en idiot och vaknade inte förrän efter elva, inte likt mig sen många månader tillbaka känner jag. Helt galet.
När frukosten var halvt avklarad dök super Jessica upp och gjorde min dag! Cola, trisslott, choklad och massa fika. Super gott att börja dagen så =) Helt bäst.
Snackade lite skit som vi brukar göra innan det var dags att ta sig ner på stan till barnmorskan. Allt såg fint ut, blodvärdet eller vad det nu heter hade väl sjunkit lite men inget som var farligt iaf.

Sen var det dags att träffa jeremias men Carolin hade ju då glömt telefonen i bilen och ingen Jeremias hade dykt upp till tjugo över två, tror vi sprang om varann.

Efter våra bravader var det dags för Freja att börja bråka med mami, har fortfarande ont till och från i magen. Sovit någon timme och försökt prutta ut henne men inget vill hjälpa för tillfället känner jag. :D
Kanske nån typ av förvärk? Vet ju inte hur sånt här ska kännas heller.

Nu blir det chokladätande, kalla det tycka synd om mig själv moffning! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu börjar det bli sjukt spännade.. nu väntra jag bara på sms ;) hehe... och ytterligare sms från en viss annan brud hehe..

2009-06-04 @ 19:40:38
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0