dagen böev bättre.

Japp dagen blev bättre. Visst har legat halva dagen pga ONT!
Men nu kan jag iaf sitta, så långt har jag kommit. hehe..

Jessica och Pebels var över och sa hej, Super gulliga!!!!
Fick en hel skötväska fullproppad med grejer (du kanske ser bordet?)
Myggnät och Regnskydd till vagnen, nappflaskor, filt, body, pyjamas, blöjor, tvättservetter, mjukisdjur, snorkråkebortagare (hihi), hårborste, nagelgrejs, mjölkersättning, termos, paraflax till vagnen, baby oil.
Ja jag har säkert glömt hälften.
Taack mina pärlor.

Detta gjorde min kväll! Nu står jag ut med att ha ont.





Men tycker hon ska komma nu så jag får använda allt också!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är så go,det är så det går om man berättar tidigt att man är gravid då kliar det i mina fingrar och då blir det lätt allt möjligt hahha...

roligt var det i alla fall och se att du blev så glad..

2009-06-10 @ 22:10:23
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska du inte amma henne? Om du ska det hoppas jag att det går bra, för oss gick det inte så vi ger ersättning. Men hon är lika nöjd med det:-D

2009-06-10 @ 22:29:35
URL: http://angeni.blogg.se/
Postat av: Liinda

Yeeeey.. Nu äre mer än klart..



Komsi komsi bebben komsi komsi..

2009-06-11 @ 01:33:32
URL: http://briio.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar till Jenny



Jag måste bara säga att jag gav Carro ersättning av den enkla anledningen att har man "hjälpen" hemma så är man inte lika stressad om det inte skulle fungera jag sa att hon kan kasta dem om hon inte behöver dem. Jag hade ingen ersättning hemma och min amning funkade inte efter 3 veckor eller jo mjölk fanns det men hade ändå en unge som var hysterisk = fortfarande hungrig trots massa mjölk.

så det var ändå en "säkerhetsgrej". Och termosen kan ju alltid användas till Tommys kaffe ;)

2009-06-11 @ 09:00:47
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0