Denna värme!

Tar lite kål på en ibland.. känner mig lite seg och klibbig efter denna dag.
Även om man inte gjort mycket alls utan mest bara svassat omkring hemma och tagit det lugnt.

När papi kom hem så tog han sig en välbehövd dusch så for vi ner på staden för att hitta ett par shorts till honom. Vi hittade dock en klänning till mig  först ;) men det är väl så det ska vara?
När det bara var fem min innan stan stängde hittade vi ett par shorts till honom som satt bra och för en gång skull ljusa!
Han har ju nästan bara mörka kläder.. Galenpanna...

Efter detta blev det käk på subway, gott som bara den.
Sen skulle vi hem och mysa enligt Thommy och med det menade han då Battle Field för hans del och tv för min del ;) haha..
Fick lite film tittande till slut iaf.

Jessica min vän stå på dig i alla väder för det är du värd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0