du gamla, du fria....

Weii..
Sveriges Nartionaldag idag då =)
Fast vädret tycker att det ska vara molnigt på en sån här dag tycker jag är fel. Det ska vara strålande sol och värme så glassen i handen smälter, alltså måste man äta fort!

Får se vad den här dagen visar om jag ska bli liggandes i soffan eller om jag faktiskt kan ta mig ut lite mer. Känner att jag behöver friskluft.
Ska skjutsa mamma och pappa till hökåsen nu iaf så dom får parta loss lite. Mamma är väl lite små nojjig att nått kommer hända under tiden men känns ändå som att Freja trivs där inne och mest kräver massor med plats, därför jag har så ont hela tiden.
Försöker stå ut men kul är det inte iaf.

Pratade med Camilla nyss, är så glad att jag slutat jobba. Helt sjuka scheman dom har fått. TIO dagar på raden, kvällsjobb. Sjukt. Förstår att alla företag har dåligt med pengar å allt sånt men vafan! Tänk på alla arbetare som sliter häcken av sig, mår skit och får ingen fritid. Tycker synd om alla där borta.
Freja och jag får åka dit och hälsa på sen =) Kanske bjuda alla snälla på glass! Tur att schemaläggaren inte jobbar där, fast hon/han kanske skulle behöva en glass istället för att käka svamp dagarna i ända ;)

Nej nu bär det av till mammsen och pappsen!

Plipp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha....ja, ge henne en glass....eller ett gäng pepparkakor. Sägs ju att man blir snäll av att käka sånna ;) Nu ska dock inte jag klaga över mitt schema den här gången direkt...men som sagt, finns dom stackarna som har det mycket värre.

2009-06-06 @ 19:15:55
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0