fyrkantigaelefantknarkdömmar

Ja så har min natt varit. Sovit ungefär 14 timmar! Helt galet.

Åkte upp till förlossningen igår pga värk och sammandragningnar men fröken där inne är fortfarande envis.
Fick smärtstillande och nån insomningstablett så jag skulle klara natten.
Vaknade väl lite till och från iaf och när jag väl vaknade insåg jag att allt var fyrkantigt och jag var tung som en elefant.
Madrassen kändes super mjuk så jag nästan flöt igenom den och Thommy älskling var fyrkantig när han kom in för att kolla till mig eller hjälpa mig till toaletten..
Haha, rätt roligt när man tänker tillbaka på det iaf.

Idag tar gudfaderns fruga studenten, känns lite tråkigt att jag inte riktigt kan ta mig ner och säga grattis men hoppas det är förståligt varför jag inte kommer?
Men säger grattis till både Pauline och Dempa =) Hoppas vädret håller i sig åt dem.

Idag blir det lugnt känner jag, uscha. Vill kunna göra nått kul på en fredag!!!! bläh.
Har fortfarande värkar så det blir väl att proppa alvedon och vila ännu mer.
Värdelöst!

Kommentarer
Postat av: Liinda

PRESSA KRYSTA gör va tusan du vill bara ungen kommer ut nångång !!!!

2009-06-12 @ 11:02:08
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0