halva veckan...

Japp så var det onsdag, eller?  Har ingen koll på dagarna längre känner jag. Känns helt jätte konstigt, känns som att det var igår jag slutade jobber men det är typ två veckor sen. Galet skönt!

Linnea var förbi idag, köpte med sig baotabullar som vi snaskade på. Riktigt trevligt att träffa henne =) Hittar alltid på knasigheter att prata om. Gamla klasskompisar, förlossningsställningar, vovven och vad vet jag. Allt!?

Efter vår fika så tok dog jag i soffan tills Thommy kom hem och började prata med mig.
Dagen har varit väldigt kort idag känner jag, inte hunnit göra nånting. Knappt varit ut. Men så super skönt ändå.

Imorn blir det barnmorskan och träffa Jeremias. Kanske städa bilen om orken låter mig göra det. Måtte nån vilja köpa bilfan snart!!!!


Nejnu blir det att glo på TV och äta gooodis =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Och jag då jag vill ju också träffa Carro och magen ju ;)

2009-06-03 @ 21:39:31
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0