hmm..

Innan Freja kom tänkte jag att tid har jag ju verkligen för att hålla en blogg i liv..
Nu när Freja kommit till världen så tänker man helt annorlunda. haha.

Tjejen väckte mami två ggr inatt och åtta imorse studsade jag ur sängen för att ta en premiärtur med Victor efter förlossningen. Lämnade Freja på pappas mage och vandrade ut. Vädret var på min sida iaf.

10.30 hade vi tid på bb för återbesök, tjejen har sammanlagt gått ner 300g och inget farligt med det. Allt annat såg bra ut också.
Därefter tog vi premiär tur med vagnen hemmåt och la oss och vilade ett pytte tag innan det var dags för käk igen =)

Camilla kikade förbi och sa hej till pyret och nej Camilla bebisar är inte farliga ;)

Efter detta dog vi i soffan igen, riktigt mysigt med lilltjejjen på magen och ligger och små gnyr emelanåt.
Thommy kom hem och tog över så jag fick gå på en efterlängtat toalettbesök.

Nu på kvällskvisten var vi hem till mamma och pappa och åt prinsesstårta, det var så de firade när jag kom till världen så varför inte likadant när Frejjs kom? Helt underbara och glada över att hon kommit till vår värld.

Dags för matning och sovning nudå =) Tjohejs!


Kommentarer
Postat av: Jessica

du ska se att du snart kommer känna att du kommer ha massa dötid till bloggen.. ;) när thommy inte längre är hemma då när hon sover då vill du bara sitta och sitta ;) då är bloggen perfekt :p

2009-06-17 @ 22:26:04
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha...nä, jag vet att dom inte är farliga. Kan ha Freja o öva på ;) så jag vänjer mig vid att dom faktiskt inte går sönder . Hon är hur söt som helt i alla fall :)

2009-06-17 @ 22:31:43
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0