hmmmm

nu har jag försökt sova i soffan på båda sidorna och rygg, legat på golvet, i sängen, setat i soffan, på golvet, stått stilla och vankat och inget tycks hjälpa denna dryga smärta......
alvedon eller att duscha hjälper inte heller..
Orkar inte ens ta upp luren å ringa till förlossningen, känns så "tyck-synd-om-mig"-samtal. Fast det kanske är på tiden å ringa om det fortsätter såhär?

Usch nej nu måste jag röra på mig igen, Freja vill minsann INTE ligga stilla. Alien mage på högsta nivå. Rultar runt så mycket man kan där inne..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ihhhh va spännade... undrar om du ringt förlossningen och ligger och har ont nu ?! spännade...

2009-06-05 @ 08:24:26
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0