home sweet home

Nu har vi kommit hem, tagit en EFTERLÄNGTAD dusch och badat lilltjejen.
Känns underbart att få vara hemma och tulta omkring. Victor är supernyfiken på lillan och få nosa försiktigt på lite håll än så länge.
Sovit runt fyra timmar på snart två dygn tror jag minsann, hua. Fast känns inte som att jag behöver mer sömn just nu.. Kommer väl senare.

Hörseln är tittad, gulsot och första kontrollen är gjord. Min lilla tjej mår alldeles prima.!







Thommy är otroligt duktig, vaggaromkring på henne och pratar en massa gojja med henne om flfinger och pistolhand. Redan orolig vad han kommer hitta på ;) haha

Har träningsvärk i armar och ben, kanske inte så konstigt då jag var ute och rodde igår i typ 45 min, haha.. Använt samma muskler iaf.

Nu blir det pussdödning med voffsen! Bästaste

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh, vad ni är duktiga som gett mig världens sötaste systerdotter!

2009-06-16 @ 18:49:45
Postat av: anna savo

grattis till lilltösen! allt bra med dig? kramar

2009-06-16 @ 19:45:55
Postat av: Jessica

Ja annat än söt kan man ju inte kalla henne ;)

de har ni gjort bra haha

2009-06-16 @ 21:32:18
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: jossan

Grattis igen Carro! Det verkligen lyste om er när jag såg er på parkeringen! Hur gullig som helst!

2009-06-17 @ 16:03:32
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0