hot hot hot

yes så blev det en till varm promenad, fast hela vägen ner på stan. Om det är varmt bara av att gå kan jag lova att det blir varmt att skjuta en barnvagn framför sig hela vägen. haha.. sjukt galet varmt.

Väl nere träffade jag Sandra, vi tog oss till bredbar då Freja var hungrig igen och jag inte ville sitta på ett överfullt fik med pattarna i vädret. Freja höll sig vaken i över en timme tills Thommy kom ner och vaggade henne två minuter så sov hon.
7-0 till Thommy enligt han själv. Men jag lyckas också få henne att somna massor av gånger genom att mata henne men det tänker han inte på ;)

Imorn blir det hembesök, vilket tjat! Ja men jag tycker inte om sånt juh! Har dammsugit och bäddat rent. Imorn blir det disk och moppning. Sen får hon nöja sig.. hihi..

Dags att lägga Freja i sängen... För den här gången lyckades jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0