idag?!

Jajjamensan! Idag är hon beräknad men hon verkar inte vilja titta ut för det heller.
Kan jag få ha min kropp för mig själv nu kanske?! Är det så mycket begärt? Du har fått låna en STOR del av mig i nio månader nu, tycker du kan lämna tillbaka den delen nu och komma ut så jag kan pussa, krama, amma, byta blöjor och allt sånt!

Tänkte svara på ett inlägg sen igår. Jodå Jenny jag ska amma om det vill sig. Men mjölkersättning är värsta smart för då kan jag sparka upp Thommy på nätterna ;)

Varit och ätit med mammsen nyss på Kajutan, va inte så bra som vi hoppats på. Maten var kall, kanske inte så kryddat som vi hoppats på. Men det gick ner ändå!

Nu vill Victor kela! Min pussdödare..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon trivs bra där inne ;)

2009-06-11 @ 13:55:01
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra och att hon vill komma ut snart:-) Jag slapp gå över då de satte igång förlossningen 2 dagar innan BF och hon kom dagen innan:-)

2009-06-11 @ 14:29:12
URL: http://angeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0