låång dag.

Igår var en lång dag som aldrig verkade sluta. Eftersom Freja inte ville sova utan bara ligga och jollra fram till sju imorse. Dumma unge ;)

Började dagen med en snabbrutt på stan med Jessica och Pebels. Som sen slutade med en kinkig Freja så då var det dags att åka hem. Väl hemma skulle jag träffa Jeremias men även där sprack det då Freja fortfarande var kinkig.
Men ska iväg snart och träffa honom och äta, är hungrig som en tok så det passar mig finfint =)

Gårdagen fortsatt med en vila mitt på dagen för min egna skull att jag skulle orka. Sen bar det iväg ner på stan igen för att fira Erik. Detta gjordes med mat och martini och öl för dem som drack.
Men riktigt trevligt var det.
Fast jag blev förbannad på en tjej som satt och ammade sammtidigt hon drack cider, en 4,5%!!!!! ARRRGGHH! Slå henne ville jag göra men alla sa ifrån. Lika bra var väl det.

Kom väl hem sen som klockan tolv och fick mig tre timmars sömn tills Frejjs ville ligga i famnen och äta, kräkas, bajsa och jollra fram till klockan sju... Härliga tider. Älskar detta!!!! Jag menar det, inge ironi här heller. Alla kommer gå igenom detta nån gång och varenda minut är värd!

Nu blir det avgång till Jeremias och sen IKEA med mammsen. Ska även hitta hörselkåpor eller vad det nu heter till lillfröken då det var maaasssoor med ljud igår på stan och om man vill ner igen så kan det vara bra å ha!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha du skulle ha slagit henne det vore en syn haha..

2009-06-26 @ 15:38:07
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0