Lööördag..

Ja hade inte vädret kunna vara lite finare nu när det är helg?!!?
Började dagen klockan fem med knappt ett moln ute, tyvärr somnade jag om ett tag så hann inte se mer av det.
Klockan nio tog jag mig hem till pappa (utan problem med tanke på maggen) och städa bilen.
Så fin den blev att man knappt ville sälja den längre. haha!
Åkte sedan iväg och visade den för en familj som kanske ville köpa den, återkommer på måndag =/

Därefter ut att hämta pappas bejb, bilen alltså. Helt galen i sin bil, fast det är väl inte så konstigt egentligen? Mustang-66!
Upptäckte till min förvåning att något hände vid mekonomen av alla ställen. Nån Street Cars Fest.
Väckte då Thommy och åkte dit och blängde på alla bilar.
Freja verkade gilla dunket i de flesta bilar eftersom hon blev helt lugn där inne. Kanske låg och höll för öronen egentligen?!

Fortsatte dagen ner på stan för att fika med Gudfar (Nicklas) och hans tös som tog studenten igår, även Bigge och Alex kikade in och blev som vanligt förvånade över jättemagen jag har.

Har nu vilat alldeles för länge och funderar på att springa tre varv i lägenheten, hoppa runt minst två varv och bära lite på Victor. Kanske Freja tröttnar på mig nångång?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha du är ju för rolig.. Hon kan väl inte tröttna på dig redan hon ska ju dras med dig i typ 18 år till hemma och sen typ 70 år till ju hahah..

2009-06-13 @ 22:38:24
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0