måndag måndag måndag

Ger mig själv lite kredd idag. Pratat med skatteverket, försäkringskassan och riksbyggen idag... =)

Skattebajs kan gå och dö, de antar och tror att de kan be om precis vad som helst.

Försäkringskassan är bra men alla borde få ut samma mamma/pappa penning, minst 12000 för alla.
Nejdå om man har kass lön så ska man få 80% utav den, alltså leva på ännu mindre pengar, sjukt..

Riksbyggen gick det också bra med.. =)

Solen har solat på mig hela dagen idag, följe med Thommy ut till skroten för att hitta lite grejjs till bilen, gick riktigt bra =)
Efter det åkte vi och träffade Mike på däckis, alltid lika kul att träffa honom.
Likaså chefen, hahah, han känner en kille som jenovejaj genejatojej i götebojg. Helt jätte kul att lyssna på honom. Han kallade Thommy för schlyna idag (han har lite svårt att säga både r och s).

Imorn blir det Familjerätten så Thommy får skriva på papper så Freja får en pappa på papper också. =)

Dags att dö lite nudå.....
Vinkevink

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen du har gått o blivit med blogg oxå ser jag ;) va kul !!



Blir inget besök på Trasse den här veckan för min del. Tro det eller ej...men jag slipper. Fick det t.o.m bekräftat per mail, utan att ens ha frågat om det. Otroligt !! Men ska jaga dom med blåslampa så dom skickar hem tidrapporter till dig omgående ;)

2009-06-02 @ 00:04:23
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0