midsommar...

Och som vanligt regnar det på midsommar, på kvällen blev det lite finare men inte så varmt och skönt som jag ville ha.

Idag ska jag få upp karln ur soffan, Freja ligger och sprattlar brevid honom sammtidigt han snarkar, och så ska vi iväg å handla. Först ut med Victor såklart! Lilla gos hunden.

Efter det vet jag inte vad dagen har att erbjuda, får hoppas att det blir en bra dag iaf.

hähäh, tycker ICA reklamen är bäst. "midsommar på soliden!....... Om jag kan tänka mig att viga dem?" RING RING.
Sett en göra en sån tabbe förut, riktigt kul å se när dom skämms så dom nästan glider genom golvet :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att din dag blev bra :)



2009-06-20 @ 16:01:34
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Blev det Leksand igår ? Hoppas ni hade en skön midsommar, vädret till trots.

Och ja....den reklamen är klockren. Sååå pinsam hehe

2009-06-20 @ 20:20:16
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0