nu närmar det sig.

Ja minsann, beräknad imorn. Och inte har hon visat nått att hon vill ut. Odrägliga unge, haha..

Även detta känns som en värdelös dag, kunde jag inte fått fint väder iaf? Så jag kunnat sitta på balkongen och dö?
Dricka cola, äta en massa strunt och må lite bra fast jag är tjock?

Nej Carolin har tagit en lång dusch, på typ 1½ timme. Jobbigt å stå så länge kom jag underful med efter ett tag. Kanske ska skaffa mig en pall till duschen? haha. Skulle vara en snygg syn å se tror jag nog.

Thommy hjälper pappa idag med så jag har ingen hemma förutom trött Victor.
Tror jag ska ta å vila lite kanske?


Jadu Linda, långt innan midsommar ska hon titta ut! Om jag får bestämma nånting själv över min kropp? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De hoppas ja... åh kommer hon innan det..

Då måste vi ses när jag är i staden oh hälsar på så jag får titta och pussa på ;)

2009-06-10 @ 16:28:09
URL: http://briio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0