ny dag, ny värme

Jag gör allt för att hålla det svalt i denna förbaskade lägenhet men det är ju helt omöjligt.
Korsdrag åt alla möjliga håll men det vill sig inte riktigt. Blir så less..

Sovit som en tok inatt. Freja har varit så otroligt snäll inatt.. Vaknat en gång och somnat direkt efter hon ätit. Inte som andra nätter när hon ska ligga vaken två timmar jollrandes. Och då vill hon ju inte ligga i varken säng eller vagn utan ska ligga på en.
Men inatt har hon varit en pärla! =) Älskar min lilla skrutta.
Hon gav mig suröga igår när jag försökte ta kort på henne. hihi så söt.







Snart ska man iväg och träffa Lina på staden och sen får vi se vad dagen har med sig.

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

SÖTNOS...

saknar ju er ju började ju bli en vana att träffa er ofta ju och så tar jag mitt pick och pack och åker bort haha...

hmm

kommer hem i morgon i alla fall haha..

2009-06-30 @ 14:17:52
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: jossan

Visst tyckte jag att hon hade mycket hår när jag träffade er precis när hon var född, men nu måste hon fått ännu lite mera? Vilken sötisunge!

2009-06-30 @ 23:07:39
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0