Och regnet det bara öser ner.

Värdelöst väder idag igen.
Inte känt för nånting, inte ens telefonen har varit med mig. Så sorry om jag inte svarat på sms eller samtal under dagen ni pärlor som ringt =) Tar tag i det senare eller imorn så ni vet.
Helt avslagen, har väl kommit ikapp mig nu att jag faktiskt sovit rätt lite på flera dygn.
Även om Frejjsis är jätte snäll under nätterna och vaknar kanske två ggr bara så känns det i kropp och skalle.
Behövde en dag för mig själv liksom, om det nu går när man är ensam hemma med hund och bebis? Jag lyckades lite iaf ;)

Träningsvärken börjar avta i armarna nu iaf efter mitt träningspass i måndags, benen mår prima iaf.
Magen däremot kan gärna få dra in sig ltie mer så jag blir av med min pluppnavel nån gång :D haha, skit fult. Kan stå och skratta åt magen i timmar, så degig och rolig :D

Ska ta med mig gubben och storhandla så jag kommer ut nått mer idag iaf.
Varit på en promenad med Victor och Freja. Och tusen tack för regnskyddet Jessica, det var helt perfekt! Inte en droppe regn på varken Freja eller vagnen ;) Helt bästa Jessica!

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra att det funkade hade varit jobbigt annars ;)

jo man har rätt att vara anslagen någon dag efter att man fött barn jag lovar...



Ha en trevlig midsommar om vi inte hörs något...

Kram

2009-06-18 @ 22:15:09
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0