och regnet det bara öser ner!

Ja så kände jag imorse, trodde aldrig att det skulle sluta. Men sörru Carolin hade fel för en gångs skull!
Nu har det inte regnat på flera timmar iaf =)

Så var Thommy fast! Var till familjerätten idag och skrev på papper. Gemensam vårdnad och Thommys barn. hehe..
Han måste skriva på papper eftersom vi inte är gifta, hel knasigt.

Köpt vårat första paket blöjor idag =) hihi lite kul men läskigt samtidigt. Men nu är det gjort iaf, nu får hon komma utan att nått fattas. Önskade bara att hon visade nånting att hon ville ut men nejdå, hon trivs så bra där inne.

Åkte förbi svärmor nu på eftermiddagen och fikade, rätt roliga samtalsämnen man kan skutta in på hos henne.
Vad tänder tjejer alt killar på? En tjej vill oftast ha en polis eller något annat i uniform, även snickare går för sig sa Thommy. hehe.. När det gäller tjejer så är det något inom vården, typ sjuksköterska. Men finns det inget annat?
Likaså killar verkar mest tända på blonda tjejer och tuttar enligt mig och Ingrid men så vad ju inte fallet tyckte varken Thommy eller Kent.
Håret spelade inte så jätte stor roll men oftast var det brunetter för dem både. Och sen är det nog stjärten de kollar på först, inte pattarna.
Kan väl själv hålla med om att stjärt är med intressant men tuttar är kul =) Alltid varit, taxöron, sillisar, toppar, skidbackar, fotbollar, plommon, boobisar, mjölpåsar, you name it! Alltid kul att kolla lite extra på vissa ;)

Kalla mig störd men jag trivs med det :D haha


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag som satt på djäkneberget mellan 9-12.30 kan säga att regnet bara öste och öste ner ocks¨å ;) kändes det som i alla fall.. haha...

2009-06-02 @ 21:51:40
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0