onödig

Har varit en onödig dag idag känns det som.
Mest legat ner i soffan eller sängen och tyckt lite halvsynd om mig själv.
Denna förbannade smärta vill inte släppa och ibland känns det som att den blir värre.
Var ute med älsklingen ett tag och åkte, åt lite mat och trillade förbi nere på stationen. Det var ungefär så mycket som jag orkade.
Resten av tiden har soffan och jag varit ett, setat ihop liksom =)

Pappa har anmält mig och mamma till damrallyt i augusti, ska bli kul. Jag och mamma cruisandes i mussen =)
Kommer vara snyggaste i stan, hahah...
Får se vad vi kommer ha för kläder, nått från 60-talet iaf. Mamma är duktig på det där så hon får fixa. Hehe, lata Carolin.

Tror jag ska äta nått, kanske det går över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0