pjuh

Yes!
Dagen börjar lida mot sitt slut, varma varma dag.
Pappa Thommy kom hem på lunchen, bjöd honom på romantisk lunch som bestod av köttbullar och makaroner. haha.. stackarn.
Sen skjutsade han ner mig på stan för att då möta Lina. Riktigt trevligt.

Väl därifrån vandrade jag och Frejjs runt lite för att hitta tröjor till mig. Och Voila! En GRÖN tubtopp på fröken Carolin.





Jag köpte även på mig prickiga (!) shorts, en grå tröja och såklart bh då min älskling gick sönder igår (gråter en skvätt).

Nu sitter vi här hemma och väntar på att Thommy ska komma hem och underhålla oss.
Victor ligger vid dörren och smygfiser känner jag,. Luktar skunk! Inte kan jag springa och gömma mig heller då Freja är hungrig och ligger i mitt knä. Hehe..

Rätt lätt att göra två saker samtidigt när de är såhär små och ligger still :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0