sööööööndag..


Vaknade av att det knackade på dörren, liten kille som ville sälja expressen. Tror stackarn blev livrädd när Victor satte igång å skälla. Tog ju ett tag innan nån utav oss gick upp och öppnade dörren tyckte han =)

Pratade sedan med Jessica och hon hade en go Pebels i bakgrunden som sjöng så fint så. Imse Vimse Spindel hörde jag mer än vad Jessica sa =) Men det gav mig en bra start på dagen, kan fortfarande gå och nynna på låten. Haha.

Så skulle vi se vad dagen hade att erbjuda, soffliggande vs röra på sig!?
Gick hela vägen till Resmilan för att rösta, ja för så vuxen och duktig är jag!

Kändes väl sådär, det gick ju faktiskt att röra på sig utan myrsteg eller att gå ett steg och vänta fem min innan man tog ett nytt. Åkte då  vidare så bejben också fick rösta. Efter detta hade tröttheten och lite småsvullna fötter övertagit minnet så det blev en tripp till mamma och pappa och sedan vidare hem till Thommys mamma för en bit mat.
Var riktigt mums.

Vad jag menar med mitt minne var så Jessica och Pebels, mina skrotisar! Jag skulle ju höra av mig efter jag röstat. Uscha, ska börja skriva lappar och sätta i pannan :D


btw här har ni lillmaggen v.39+2 =)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ingen fara...

vi kan höras i veckan din tjej verkar ju ändå inte vilja titta ut ;)

2009-06-07 @ 22:29:17
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0