tisdag.

Jag hade smått bestämt mig innan jag vaknade att jag skulle försöka hålla igång hela dagen idag.. Hon kanske får för sig att titta ut tidigare då?

Men pappa ringde och väckte oss innan tio och då försvann min energi på nå vis.
Thommy bejb är iväg och hjälper pappa idag så nu sitter jag här helt ensam. Skönt att bara sitta egentligen men nått lär det ju finnas att göra?
Disken har jag redan klarat av, för jag och tompa kan bygga diskberg!!! Heeeelt galet hur mycket disk som går åt på bara ett dygn. HAHA

Victor har fått en långpromenad också, på hela 20 minuter! Det du. Jag orkade gå i hela 20 min utan att stånka å stöna ihjäl mig iaf!

Setat ett tag och funderat på om jag ska ta mig i kragen och åka ner och möta mammsen och cillis till klockan fyra. Idag fyller ju år imorn och hon ska väl få nånting iaf!? Lilla lillfisen, fast egentligen är hon rätt stor nu. Fyller 17 år!
Fast i mina ögon är hon fortfarande kanske 5? hihi..

Nej minsann, platta håret kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja tjejen !!!



tips om du tar i riktigt mycke så tittar beben ut ;-).har jag hört från en säker källa .

såg ju dig där på gränden tänkte komma fram å säga hej men sen tog det för lång tid så jag strunta i de =P plus att du satt där med killen visste inte om han skulle ruttna om jag dök fram å snacka .... läget annars då ? må bäst kramizz dennis

2009-06-09 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0