tjoh

Ja då har man varit ute på en varm promenad.
Varit hem till mamma och pappa och letat fram tidningen från dagen Freja föddes. Spara till henne så hon får se vad som hände på sin dag sen när hon är gammal nog =)

Känner att jag vill ut i solen meeer, men har man orken? Nej inte alls. Sitter i soffan och orkar inte röra mig ur fläcken.
Måste städa också känner jag, imorn kommer barnmorskan på hembesök. Läskigt juh. Ska hon se hur vi bor med lilla tjejen.
Har ju för guds skull inte ens ett skötbord. haha.. Men det är ju faktiskt för att vi planerat att bygga ett till vårat nya badrum sen så ingen energi på det alls.

Sitter och beställer lite kläder dagen till ära, blir så sur att det inte finns såna shorts jag vill ha till mig själv och till Thommy. haha... Måste bestämt ner på stan känner jag och kolla lite sen.

Sitter och funderar lite på när jag kommer få tillbaka på skatten, börjar bli dags nu tycker jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0