tjohej

Blir lite trött på denna blogg..
Hade skrivit ett sånt super inlägg för att sidan inte velat "släppa in mig" utan bara visat en vit sida.
Sen när jag väl ska spara så blir den VIT!!!! galen..

Nu blir det alltså en snabbskrivning vad jag gjort dessa två dagar. hähä..

Igår blev det fika hos svärmor Ingrid, riktigt gott var det.
Efter det träffade vi fröken skåning nere vid hamnen för lite skitsnack, datasnack (hua!) och glass.. Alltid lika kul att träffa Camilla och skratta åt alla på jobbet ;) Man missar en del när man är mamma ledig har jag märkt.

Efter detta träffade vid gudfar Nicklas och Pauline för langos på staden. Denna jäkla citydestival, tycker fortfarande att den heter Arosfestivalen. Nicklas tog över vagnen och jag måste säga att han passade bra bakom den. Får se när han har en egen att släpa på ;)

Idag har varit en varm och lite smådryg dag.. Känns som att jag velat duscha kanske tio gånger inom loppet av en timme.. Galet juh!
Thommy sov bort hela dagen och fick mig att gå fram och tillbaka från mamma och pappa för att han inte hade mobilen igång. INTE populär i mina ögon just då. Men har lite svårt å va sur på honom när jag ser att han skämms ;) hihi..

nej minsann, passa på att ta dusch nummer två idag när Frejjs sover kanske?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja visst är det svårt att vara arg på riktigt när man ser att de skäms som djur. haha..

2009-06-29 @ 10:05:27
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0