yeey

Älskar detta väder, om man bara hade mer ork till att göra saker.

Barnmorskan var här idag och allt såg super bra ut. Fröken väger nu 3980g. Snart uppe i sin födelsevikt ;) hihi.
Fick även hem papper från skatteverket, så nu har hon ett personnummer och finns registrerad.
Känns riktigt bra.

Efter dessa bravader tog jag mig ut med barnvagn och hund för att ta en promenad med mamma.
Det blev hela vägen bort till Hälla Shopping för att köpa lillskrotan en till tjocktröja och ett linne till mig själv, tack mami =)

Har egentligen tvätt tid just nu men Freja är ett matvrak och släpper inte gärna maten i första taget utan det blir väl att boka om tiden.

Imorn kommer min sista och efterlängtade löööön! Då blir det ner på stan och shoppa nått snyggt till mig själv, thommy och lillan. Nån som vill göra mig sällskap nere på staden? =)

Nej minsann, nu ska det matas!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan följa med ner på stadens torg och göra dig sällskap har lovat min skrutta att få välja trosor så vi kan fortsätta med våran påbörjade potträning :)

2009-06-24 @ 20:31:34
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0