ZzzzZzzZzZzzzzZ

Alla bara sover.....
Freja väcker mig sisådär klockan nio med lite joller, hon har dessutom sovit HELA natten! galet skönt!
Hon får lite mat och somnar sen om, lägger henne hos pappa som också sover. Och Victor brevid. Sova sova sova sova..

Jag då? Vad ska jag göra? Jag har duschat, diskat, ätit frukost.... nudå?

Igår var en skön seg dag. Åkte och storhandlade, hem, fick p-böter (jävla G4S), åkte iväg och träffade gidfar till Freja och hans tjej. Träffade även Fredda lite fort =) Alltid lika kul.

Efter detta åkte vi hem och lagade mat, var väl meningen att Thommy söt skulle laga åt mig men det blev tvärtom.
Åkte sen ut och träffade lite folk på stationen.
Eller rättare sagt Thommy träffade folk på stationen, själv satt jag i bilen. Det var för kallt ute så pattarna ömmade som fan. Haha, Trodde alla bekymmer skulle gå över när Freja kom ut. Men nejdå, nu är det svällande ömmande bröst och trötthet som heter duga..
Men man vänjer sig med det också? Eller?


Nu ska jag väcka allihop för att Thommy ska på frukost, Freja ett bad och Victor lite mat innan promenaden.
Och med allt det så blir jag nöjd =)

Vinkevink

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas promenaden blev av och att det var skönt :)



jobbigt att få parkeringsböter :(



ses någon dag snart?

kram

2009-06-21 @ 13:52:27
URL: http://jessicahjorth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, lilla Figge blir helt galen när det handlar om klor och ännu värre med öronen tydligen. Nu är han som vanligt igen...tog nån timme så slutade han sura ;)



Är ledig i morron, sen jobbar jag kväll tis-fre. Börjar 13.00. Sen ledig helgen. Men en förmiddagsfika går ju alltid att klämma in ;)

2009-06-21 @ 13:57:36
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0