morsdag.

Kan jag räkna mig själv som en mor nu fast lilla Freja inte kommit till världen? Jag tycker det men inte Thommy.
Får väl se till att hon kommer nu inom två timmar så får jag en morsdag redan i år.

Varit till Kungsör fram och tillbaka idag med Thommys mamma och hennes kompis för att hämta en husbil. Riktigt mysigt men varmt så in i norden i bilen hela vägen dit, vågade inte ha öppet fönster för deras skull där bak. HeHe, chickenshit.

Efter denna lilla tripp åkte vi ner på stan för att fika men Thommy ballade ur på en lapplisa så både jag och Thommy (och kanske även lapplisan) blev lite små sura och åkte hem.

Packade ner all mat som skulle med hem till mammsen och pappsen för att grilla. Känner att jag stod kanske lite för länge där borta, lagade en massa mat och donade. Överlät grillningen till min kära syster då det blev för varmt.
Nästan så man la magen på grillen så fort man skulle vända på laxen. hahah, hade nog varit en rolig syn för alla.

Nu leker jag soffpotatis och kommer inte röra mig ur fläcken förrän jag ska sova, som får bli väldigt snart känner jag.

Ha dä fint!

Tjolavips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0