soooolomioo!

Till helgen kom solskenet. Så underbart.
Vaknade innan tio och då blev det full fart direkt. Fast känner att jag borde gjort någon nytta hemma, men det har jag tid med sen. Ällläär?! ;)

Träffade Linda ett tag och tog en liten fika på staden. Alltid lika trevligt att träffa min nöff ;) För vad säger man, grisunge och nöff passar ihop.. hahah.. dåligt dåligt..

Efter det har man fikat hos Thommys kära mor, hon är alltid lika söt =) Frågar hur jag och magen mår och hon hoppas väl lika mycket som jag och Thommy gör att hon ska komma nu.

Nu sitter man med en välförkänt maträtt gjord på rester, mumma! köttbullar och potatisgratäng. Det passar ihop! Jag lovar, riktigt gott på nå vis. Fast det kanske bara är tjockismagen som talar för det. Känner mig ibland som en sopphink när det gäller mat, allt går ner ;) hihi.

Imorn blir det hem till mami och papi när gubben åker och leker mecknisse på skroten..

Vinkevink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0